Pazartesi, Mart 06, 2006


Sevgili Fethiye abur cubur konusunda bizi sobelemis ama ben abur cabur tanimam ki :) yok ben bunlara hayatin kucuk mutluluklari derim. Ah, bademe, dedemin kuru incirlerine, nane sekeri veya bir guzel gofrete abur cabur dermiyim ben :) Galiba benim bu abur cubur denilen seylerle aram pek kotu sayilmaz…. En buyuk zevkimi unutacaktim… taze ekmegin icinde bir parca cikolata … humm buna nasil dayanayim !!!!!
Sevgili Fethiye hayatin guzeliklerini aklima getirdigin icin tesekkurler

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yaa abur cubursuz hayatmı geçer.dsyfsnı çok beğendim.takip etmeye çalışacağım seni.by

Adsız dedi ki...

sevgili sarah,
dedenin incirleri derken,kuru kayisilari unuttun,gene izmire gitsek de doya doya yesek.
öpücükler
tata

sarah dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
sarah dedi ki...

sarah a dit…
Sevgili Cennet,
Tesekkurler, ben kimseyi sobelememisim, istersen seni bu abur cubur konusunda sobeleyim

Sevgili Tata,
Hic unuturmuyum ama yinede incirlerin yeri baska :)

tata dedi ki...

sevgili sarah,
kendi kendime bir blog yapayim dedim, ama olup olmadigini bile bilmiyorum.
ismi mutfakpencerem.senin üzerinden yapmaya kalktim umarim elime yüzüme bulastirmadim.
haftasonu tel ac konusalim.
sevgiler
tata