Pazar, Şubat 08, 2009

Patatesli pizza


Ani misafirin geliyorsa,
Ah! iki dakikan varsa,
Iste patatesli pizza ...

.... kisiri da unutma :D



Patatesli pizza

Malzemeler

-4 orta boy patates
-1 kuru sogan
-2 yumurta
-1 bardak yogurt
-1 bardak sut
-¾ bardak sivi yag
-1.5 bardak un
-1 paket kabartma tozu
-yarim demet maydanoz
-1 cay kasigi kimyon
-tuz, karabiber,pulbiber
-125 g beyaz peynir (ustu icin)
-kekik

Yapilisi

Yumurtalar, yogurt, sut, sivi yag, karistirilir.

Icine, kup kup kesilmis patatesler, kiyilmis sogan, un, kabartma tozu ve baharatlar eklenir. Iyice karistirilir. Maydanoz eklenir.

Onceden yaglanmis bir tepsiye bu karisim dokulur.

Ustune, kekik ve catalla ezilmis beyaz peynir serpilir.
Firina surulur ve nar gibi kizarincaya kadar pisirilir.

12 yorum:

Semra Altay dedi ki...

Merhaba,
Gerçekten çok pratik ve lezzetli gözüküyor.
Mutlaka deneyeceğim.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Tijen dedi ki...

Hemen mutfağa girip yapabilirim, ama yapamam. En iyisi ben spora gideyim!

sarah dedi ki...

Sevgili Semra,
Yorumun icin cok tesekkurler, umarim deneyipte begenirsin :D

Sevgili Tijen,
2009 ben de spora niyetliydim, mutfak daha guclu cikti :p

cok optum

sarah

IPEK dedi ki...

Bence bu tarif için misafiri beklemeye gerek yok. Nefis görünüyor.

Adsız dedi ki...

mrh tarifleriniz çok güzel ben kabaklı poğacadaki yağın sıvı yağmı yada katı yağmı olacağını öğrenmek istiyorum iy i günler...

Adsız dedi ki...

mrh ben kabaklı poğaça tarifindeki yağı sormuştum cevap alamadım bu hafta sonu yapmayı düşünüyorumda cevabınızı bekliyorum

Estelle Tracy dedi ki...

Fatma, kusura bakmayin cevap vermekte gecikitm. Kabakli pogaça için sivi yag kullanilir.

Unknown dedi ki...

patates keki çok severim bu tarifide denemek isterim ellerinize sağlık

tugce-caner dedi ki...

patatesli tariflere bayılıyorum. genelde çok pratik oluyorlar, ani misafirler için, veya vakit yokken çok işe yarıyorlar. bir de tatlerı çok güzel oluyor :) daha ne olsun?
bu da gayet çekici görünüyor, mutlaka deneyeceğim :)

sarah dedi ki...

Sevgili Ayliz, sevgili Tugce,

Umarim deneyip begenirsiniz, gercekten dediginiz gibi cok pratik bir tarif.

sarah

Zeynep dedi ki...

merhabalar,patatesli pizzave mac and cheese tarifinizi denedim nefis oldular..Tariflerinizin devamını sabırsızlıkla bekliyorum sevgiler...

sarah dedi ki...

Sevgili Firuzan,

Yorumun icin cok tesekkurler, yakinda Allah isterse tekrar bu sayfada tarifler gelecek, ancak once resimleri cekiyim :D

yakinda tekrar "gorusmek" uzere

Sarah