Cumartesi, Eylül 16, 2006

Makarna YE #14 Kizartilmis domatesli makarna


Biraz gec oldu ama buda benim Makarna Ye icin katkim :) Makarna Ye’yi hic kacirirmiyim ! Makarnalarla buyuk bir ask yasiyorum, her turlusunu severim... soslu, sade, peynirli …. Ah kilolara dikkat ! Bugunku tarif cok hosuma gitti, cunku tadi cok degisik geldi bana. Sos cok lezzetli oldu, gercekten domatesleri firinda pisimenin iyi bir fikir oldugunu dusunuyorum. Tavsiye ederim:)

Kizartilmis domatesli makarna

Malzemeler

-375 penne
-8 tane orta boy domates (600 g)
-2 dis ezilmis sarimsak
-60 g sizma zeytinyagi
-60 g taze feslegen
-tuz

Yapilisi

-Makarnalari, bol tuzlu suda haslayin,suzun .
-Bu arada domatesleri bir firin tepsisine irice dograyip yerlestirin. Ustune ezilmis sarimsak ve zeytinyagini gezdirin.
-Domatesleri yumusayincaya kadar, cok kizgin firinda kizartin.
-Kizartilmis domatesleri, bir kabin icinde haslanmis makarnalarla karistirin.
-Dogranmis feslegeni ustune dokun

Afiyet olsun

5 yorum:

munevver dedi ki...

Günaydın,Sevgili Sarah.Kızarmış domatesle makarna fikrini çok beğendim. Hep ocak üstünde pişiriyoruz.Mutlaka lezzeti başka güzel olmuştur.Bu şekilde yapmak ıstiyorum.Eline sağlık.

sarah dedi ki...

Sevgili Munevver,
Gercektende dedigin gibi tadi degisik. Baya hafif oluyor, umarim deneyip begenirsin

Iyi haftalar

Sevgiyle

Sarah

tata dedi ki...

Sevgili Sarah, ellerine saglik. Ben de merak ettim tadini bu hafta deneyecegim.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Sarah,
Tadını merak edenler çoğalmaya başladı sanırım.Domates kızartmasını sık sık yaparız da makarna da denemek hiç aklıma gelmemişti.Çok teşekkürler,ellerine sağlık paylaşımın için..

Sana ve ailen çok güzel bir hafta diliyorum.

Sevgiyle kal..

sarah dedi ki...

Sevgili Tata,

Denemenin sonucunu merakla bekliyorum, umarim ailece begenirsiniz:)

Sevgili Damak Tadi,

Sana da cok guzel bir hafta gecirmeni diliyorum, iyi dileklerin icinde tesekkurler

Herkese sevgiler

Sarah